Tapahtumanjärjestäjälle

Tervetuloa tapahtumanjärjestäjän sivulle. Täältä löydät laajan tapahtumajärjestäjän oppaan, josta on erityisesti hyötyä suurempia tapahtumia järjestäessä.

Tapahtumajärjestäjän opas

Tämä tapahtumajärjestäjän opas on tarkoitettu kaikkien niiden toimijoiden tueksi, jotka toteuttavat erilaisia tapahtumia Aalto-yhteisössä. Ohjeet on jaettu kahteen kategoriaan. Ensimmäinen osuus käsittelee asioita, jotka on hyvä ottaa huomioon tapahtumaa suunnitellessa, valmistellessa sekä tapahtumapäivänä. Toinen osuus sisältää ohjeita sen varalta, että tapahtumassa sattuu jotain. Tähän osuuteen on erityisen hyvä tutustua etukäteen, sillä kriisin sattuessa et välttämättä ehdi ruveta lukemaan ohjeita, vaan sinun on pystyttävä toimimaan heti.

Mistä saan tilan tapahtumaani?

Miten saan tapahtumalleni näkyvyyttä?

www.facebook.fi/groups/AYYEvents

AYY Events on Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan ylläpitämä kanava tapahtumille. Kanavalla voit mainostaa ei-kaupallista tapahtumaasi, joka on tarkoitettu Aallon opiskelijoille. Tapahtumiaan voivat mainostaa kaikki AYY:n jäsenet ja sen piirissä toimivat yhdistykset.. Kanavaa moderoi ylioppilaskunnan kulttuurisektori, jonka tavoitat osoitteesta kulttuuri(a)ayy.fi.

Muistathan ilmoittaa tapahtumasi myös AYY:n viralliseen tapahtumakalenteriin.

Voit lähettää tiedotteen AYY:n piirissä toimiville yhdistyksille: https://ayy.fi/yhdistykset/yhdistystiedote/

Tai voit myös lähettää tiedon AYY:n jäsenille viikkotiedotteessa: https://ayy.fi/jasenille/viikkotiedote/

Miten saan rahaa ainutlaatuiselle tapahtumalleni pääsymaksujen lisäksi?